Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Emma - 16 juni 2013 18:57

Hejhej!

Vet ni, livet är så härligt när man väl bestämt sig. Just nu tänker jag på träningen, det är ingen börda alls längre. Förr tvinga jag mig själv att träna alla dagar i veckan vilket resultetade i att jag va sjuk väldigt ofta vilket jag då alltid fick börja om på ruta ett. Detta året har jag hittat en bra balans mellan sömn, jobb och träning. Har bara varit sjuk en gång detta året och det va i julas samt två veckor in i januari (peppar peppar). Och det är underbart!!

Den här veckan har varit härlig, fått mycket träning och desto mer träningsvärk men det är bara att köra på. Älskar att det finns kunniga människor på gymmet som hjälper mig :) Dock skulle jag vilja börja träna kickboxning, inte mot någon människa mer än mot en som sparrar (eller vad det heter). Vet dock inte om det kommer funka samtidigt som fotbollen, men fotbollen tar upp mer tid än vad jag trott och jag vet inte om det är värt det för tillfället? Ska iaf kolla upp om här finns något sånt i Höör :)

Men just nu är jag bestämd och det känns så jäkla bra, jag har gett mig detta året till att kriga och försöka bli vältränad, iaf något åt det hållet. Sen är det bara att fortsätta. Men det är jobbigt när jag vill se resultat hela tiden haha. Men som sagt, huvudet högt kommer jag långt på:)

Va precis ute och sprang i ösregnet och det störde mig inte för fem öre. Hade det varit för några månadersen hade jag aldrig kört två pass samma dag som idag tex:) och framför allt inte om det regna, Gött! Inställningen är rätt och kroppen är med :)

Nu ska jag duscha och sen krypa ner i soffan med en kopp tee eller smoothie :)

(Första bilden är innan löprundan då jag inte visste att det regna haha, andra bilden är efter :) ).

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards