Alla inlägg under februari 2013

Av Emma - 3 februari 2013 09:33

Vilken söndagsmorgon jag har haft, har tvättat, chillat i soffan, gjort pannkakor samt varma mackor, diskat undan allt och klockan är bara halv tio :) powerkvinnan här alltså, haha!

Av Emma - 3 februari 2013 08:00

Heeeej på er :)

Nu har min blogg varit död tillräckligy länge för att jag ska orka ta nya tag och skriva haha. Hoppas allt är bra med er :)

Själv är det okej, fortfarande förkyld men jag har iaf kommit igång med fotbollen. Missa två veckor men har kört två dagar denna veckan och fyfan vad roligt det är (trots att det är fruktansvärt kallt och jävligt långt att köra). :)

Så nu i veckan som kommer ska jag se om jag har lust att ta mig iväg till gymmet, har kort till slutet av mars i Eslöv så kan köra lite där tills det går ut sen får jag hitta ett bra gym här i Höör :)

Nej nu kallar tvätten så vi hörs när vi hörs :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards