Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Emma - 14 februari 2013 21:26

Hallå!
Hoppas ni haft/har en bra dag :)

Min har varit perfekt. Åt planka med kycklingfile, sjuuukt gott. Sen fika vi hemma hos mig. Så himla mysigt :)

Nu är jag så mätt att jag inte vet var jag ska ta vägen, eller jo! Jag ska bums i säng :) Godnatt :*

Av Emma - 14 februari 2013 09:16

Hej på er :)
Kan ju börjar med att önska er alla en glad alla hjärtans dag :)


Idag skulle min kropp få vila, tji fick jag. Plusar rundor i snön med feta stövlar, sågbyxor och tre tröjor, mössa samt vantar. Jag har nog 10 kg extra på mig samt att jag drar ris i uppförsbacke hahaha. Döda mig långsamt. Idag önskar jag att jag hade ett kontorsjobb haha :)


Längtar tills kl slår 16:00. Då ska jag panikhandla fika, hem och dammsuga, duscha och göra vid mig för sen blir det en härlig myskväll med världens bästa familj <3


Ha en fin torsdag :*

Ovido - Quiz & Flashcards