Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Emma - 16 februari 2013 20:49

Hej finisar :)

Hur har ni det?!
Själv har jag det väldigt skönt i min soffa, älskar att bara va. Kollar på melodifestivalen och hoppas verkligen Janet går vidare, men så konstigt som det röstas i detta avlånga land så blir jag inte förvånad om Tommy körberg och hans gäng samt Caroline af ugglas går till final, tanke på förra veckans fiasko :s :) men men så är livet!

Ha en fortsatt bra lördag :*

Av Emma - 16 februari 2013 16:03

Gick precis loss på cdon.com, blev lite dyrt men kunde lika bra ta alla boxar jag ville ha/fattas haha. Beställde the big bang theory säsong 5, Glee säsong 3 och pretty little liars säsong 1 och 2 :) kommer vara hemma dom närmsta veckorna hahaha :p

Har ni en bra lördag?!
Själv är jag och myser hos mamma och pappa, köpte en otroligt fin tulpanbukett till mamma, pappa fick choklad och trisslotter :)

Av Emma - 16 februari 2013 08:21

Godmorgon :)

Idag är jag uppe med tuppen, börja tvätta vid sju. Det sköna med att tvätta varje lördag är att det bara är två maskiner samt att jag går och handlar nybakta bullar eller bröd. Idag blev det bröd, så ligger i soffan och äter frulle och ser på tv, otroligt härligt. Det som är mindre skönt är att jag är rätt förkyld och tjock i halsen idag, vill verkligen inte bli sjuk igen :/

Ha en fin lördag :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards