Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Emma - 6 februari 2013 22:02

Men hej, nu är det sådär sent igen men men.
Min morgon börja 03.25 då dom ringde från jobb och sa att det va dags att ploga. Är glad att jag hade beredskap förra veckan då det va en lugn vecka haha. :) Sen knalla jag hemvid middag, körde hem och mös med min familj (tvätta träningskläderna där igår och glömde ta dom med mig hem) haha.

Sen va det dags för träning, lite otaggad på vägen dit. Har en fruktansvärd träningsvärk i magen sedan i måndags. Som "tur" va, så va det inte så mycket magövningar idag haha. Kallt som fan va det iaf men det gick bra. Märks att jag fortfarande har förkylning i kroppen och det är trist men men. För en gångs skull tar jag det hyfsat lugnt och har inte blivt värre :)

Nu ska jag sova och hålla tummarna att jag inte ska upp förän klockan ringer :) godnatt med er :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards