Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Emma - 8 februari 2013 21:23

Men hallå :)

Idag va det jobb till fyra, tog mitt pick och pack och mötte upp lillebror på gymmet. Kötta biceps och axlar, skönt att va på gymmet igen. Sen mös jag med min familj lite, fasters fina tjej är där idag och hon är bara för go haha :)

Nu har jag precis lagt mig rak lång i sängen, är helt slut. Ska bli skönt med mååånga timmars sömn(läs till halv sju då kroppen tycker jag sovit tillräckligt) haha. :) När jag väl vaknat ska det löpas och köra snabba fötter, det ska städas och fixas fika för sen kommer syster och hennes man på besök :)

Ha en fortsatt bra fredag :)

Av Emma - 8 februari 2013 05:55

Gooodmorgon :)
Idag är det äntligen fredag!

Denna helgen ska det hinnas med en del, tvätta och städa, hänga med syrran, soffhänga, träna och spela träningsmatch. Min första med VAIF, så det ska bli spännande. :)

Nu ska jag koka ägg och sen hoppa i kläderna och köra till jobb. Ha en underbar fredag :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards