Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Emma - 15 februari 2013 20:49

Godkväll :)

Nu är det äntligen helg! Ska bli så himla skönt att slippa tänka på jobb. Dom senaste veckorna har det varit tråkig stämning på jobb. För första gången i mitt liv har jag inte varit peppad för att gå till mitt jobb och ni som känner mig höjer nog på ögonbrynet. Har alltid varit glad för mitt jobb och trivs som bara den, men som jag skrev. Stämningen är fruktansvärd, men det är väl att bita ihop, det har ju sina orsaker som tyvärr inte är okej. Men inget vi kan göra något åt. Men idag har varit en rätt okej dag ändå, jobbat med människor jag trivs otroligt bra med samt att det är fredag :) hoppas på att nästa vecka blir lite lättare och lite gladare :)

Annars då, börjar nog bli sjuk igen (om jag har otur). Därför blir det ingen ordentlig träning i helgen (inte idag heller för den delen). Får se hur jag mår imorgon, tror det blir en promenad bara :)

Ha en fortsatt bra fredag :*

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards