Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 7 december 2012 19:23

Hej på er!
Vilken dag alltså. Började med att köra till jobb halvfyra inatt/morse och kolla vädret i Höör. Snöa som fan men annars lugnt. La mig på soffan på jobb och sov till kvart över sex, sen hade några från jobbet kommit så då gick jag upp och käka frulle och byta om. Sen va det bara att bege mig ut och ploga hela dagen lång.

Tiden har flygit iväg och jag är helt slut. Har precis landat i farmors soffa, så blir väl lite fika sen ska jag hem och sova. Hoppas på att det inte blir någon snö inatt för jag behöver lite ordentlig sömn :)

Hoppas ni får en härlig fredagkväll :)

Så jäkla sliten :p

Av Emma - 6 december 2012 19:44

Hallooj :)
Idag är jag riktigt sliten, går på reservbatteri, märks att det varit en lång vecka. Men en dag kvar sen får jag lite helg :) Ska dock upp inatt och kolla vädret vid fyra tiden. Samma sak lördagnatt men det ska nog gå :)

Nu ska jag käka klart sen sova, ska bli jäkligt skönt :)

Hoppas ni haft en fin torsdag i den härliga kylan, har så mycket julkänslor nu. Tur snön kom, jul utan snö känns inte som jul :)

PUSS

Av Emma - 5 december 2012 22:13

Förresten, idag är jag spelklar för Veberöds AIF. Känns rätt bra nu, kommit över tröskeln och nu är det bara att blicka framåt mot ett fantastiskt 2013. :)

Av Emma - 5 december 2012 22:02

Gäääsp!
Är otroligt trött, jobbat från halv fem till fyra men det är goa komptimmar. Skulle ju börjat fyra inatt men min jävla mobil ringde inte. Som tur va vakna mamma fyra och väckte mig, så nu har båda alarmen på mina telefoner lagt av. Så nu får jag ställa båda och hoppas på att någon av dom ringer. Teknik och jag går inte ihop alltså.

Annars ikväll har min tjej varit här, helgo är hon. :)

Nej nu ska jag sova vidare, är trött som fan alltså, godnatt på er!

Av Emma - 4 december 2012 19:31

Hej på er fina ni :)
Idag va tredje dagen med plogning men börja vanlig tid idag, men imorgon är det kl 04 igen. Gött med lite komptimmar men det är långa dagar. Fast o andra sidan väljer jag själv att stanna haha men om jag står ut nu kan jag vara ledig mycket sen :)

Så jag ska väl strax sova, kl ringer 02.30, whuhoo :)

Så godnatt med er.
Puss

Av Emma - 3 december 2012 02:33

Godmorgon :)
Ligger i sängen och är vrålhungrig, åt bara thaimat på hela dagen igår så får strax gå upp och käka lite sen bege mig mot jobb :) Har sovit så kasst inatt, somna nästan direkt hag lagt mig i sängen och vakna tio, sen har jag halvsovit sedan dess :/ men vafan, det är helg om fem dagar igen :)
Ha en bra dag fina ni, pusss!

Av Emma - 2 december 2012 18:42

Jag ligger just nu i min säng med ett lyckorus i hela kroppen. Blev inringd imorse och jag for upp direkt och drog iväg. Blev 6 timmars plogning, sjukt jäkla roligt var det! Jag har ju tjatat länge om snön och idag fick jag en rejäl dos, lite väl mycket. Blev irriterad för att jag inte fick bort snön och sen att det snöa hela tiden så där jag ploga från början var det igensnöat direkt. Så kl 04 inatt/morgon ska jag vara på jobb igen och ploga över allt igen, vilket blir bättre om det inte snöar mer inatt, då kommet det gå fort. Idag tog det en jäkla tid men men, jag är glad ändå :)

Dock missa jag all träning idag, både inomhusfotboll och spinning, trist nog :/ Får se om jag orkar fotboll imorgon, beror nog på hur vädret blir på tisdag.

Men godnatt på er, dags att sova. Hoppas ni haft en bra söndag :)

Av Emma - 1 december 2012 22:38

Nu har äntligen snön kommit till skåne med så att den börjar lägga sig och jag är nog gladast av oss alla :) Hoppas på att det kommer så mycket att jag får ploga inatt, wuhoo :)

Hade en mysig kväll med Jerre, tills jag såg att det var snö ute, inte så kul att köra med sommardäck haha så jag fick avbryta myset och köra hem :)
Tack för ikväll Jerre lilla :)

Ovido - Quiz & Flashcards