Alla inlägg den 1 december 2012

Av Emma - 1 december 2012 22:38

Nu har äntligen snön kommit till skåne med så att den börjar lägga sig och jag är nog gladast av oss alla :) Hoppas på att det kommer så mycket att jag får ploga inatt, wuhoo :)

Hade en mysig kväll med Jerre, tills jag såg att det var snö ute, inte så kul att köra med sommardäck haha så jag fick avbryta myset och köra hem :)
Tack för ikväll Jerre lilla :)

Av Emma - 1 december 2012 19:28

Pyh, la mig just i Jerres soffa. Har precis käkat tacos, riktigt gott! Senare blir det väl lite fika, nybakta lussebullar, nomnom :)

Är så mätt att jag orkar inte röra mig eller skriva mer haha. Hoppas ni har och får en bra lördag :) Själv blir det mys på hög nivå :)

Av Emma - 1 december 2012 12:35

Idag tog jag mig till gymmet för att springa lite, tänkte se om jag kunde springa 5 km snabbare idag och visst kunde jag det, hela 2 min snabbare så jag är nöjd :)

Imorgon blir det en jobbig träningsdag, först inomhusfotboll i 1,5 timme sen ska jag skynda mig hem för att åka till gymmet och spinna en timme med pappsen min, mina ben kommer vara mer döda än levande men jag hoppas att det ska gå bra ändå :)

Av Emma - 1 december 2012 08:05

Godmorgon!
Kan ni förstå att det är den 1e December redan?! var har detta året tagit vägen egentligen?! Detta året har det hänt så otroligt mycket, tänkte skriva en bråkdel som jag kommer ihåg nu. Jag gick ifrån ett nästan 4 års förhållande, jag har haft en helg i Halmstad och Göteborg, världens finaste ängel har lämmat oss, lillebror har tatt studenten, syster har gift sig, jag har fått fast anställning, jag har haft en vecka i stockholm, har varit i Ullared jävligt många gånger, jag körde jenkebil i hässleholm och jag har bytat klubb. Men en grej till, jag har fått tillbaka två väldigt betydelsefulla personer i mitt liv, ni vet precis vem ni är och det betyder otroligt mycket att ha er i mitt liv.

Vilket år alltså, det har varit ett väldigt bra år med väldigt mycket sorg i men så är väl alla år. :)

Ovido - Quiz & Flashcards