Alla inlägg den 16 december 2012

Av Emma - 16 december 2012 18:39

Är så jäkla sliten, jisses alltså.

Vakna vid halv elva när Olle och Jerre kom, hängde med dom tills jobbet ringda kvart i tolv och ville vi skulle ut och grusa gång och cykelbanorna. Hoppa in i bilen och drog dit, blev lite småsur når jag såg gångbanorna. Men ville dom vi skulle grusa så ville dom så det tog 2,5 timme. Va klar strax efter kl tre då min sista inomhusträning börja. Missa ju såklart den också (tredje söndagen i rad nu pga jobb eller snökaos) men idag va det ändå sista inomhusträningen. Men jobb går ju före allt annat så det är bara att leva med det :)


Hemma lite i fyra då jag kasta mig på soffan där jag vakna upp för en stundsen.

Har musikhjälpen igång och tänker kolla tills det avslutas idag. Har varit perfekt att ha radion igång nu när jag plogat tidiga morgnar och något vettigt att lyssna på på dagarna :) Ska börja ploga 04 imorgonbitti så då kommer det vara lite ensamt även om P3 har program igång 24/7 :)


Nu ska jag ta mig en dusch och sen slänga mig på sängen och kolla på musikhjälpen :)


Hoppas ni har en bra söndag :)


Av Emma - 16 december 2012 01:51

Hej på er!
Är påväg hem från lite dans på dammstorp, hade det ändå rätt trevligt trots att jag inte är något fan av dans men jag fick Elin till att släppa loss lite ;)

Tänkte bara gratulera mitt körkort på tre årsdagen idag. Var har dessa tre år tagit vägen?

Men godnatt på er :*

Ovido - Quiz & Flashcards