Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 24 december 2012 14:01

God jul på er alla fina.
Bombar er med lite bilder på en del av mina syskon. Ha en mysig jul nu, det förtjänar ni (iaf jag, som va uppe och ploga fem timmar imorse) ;) haha. Puss på er!

Av Emma - 23 december 2012 21:21

Hej härliga söndag.
Idag har det varit en full dag.

Min syster och hennes man kom ner från stockholm, öppnat paket med olivia, varit och firat min kusin och sist men rätt minst spelat bingo. Men nu får jag kasta in handduken för jobbet ringde. Ska ploga 04 inatt så behöver hinna få en del timmar.

Ha en fortsatt bra söndag :)

Av Emma - 22 december 2012 19:34

Hej mina fina :)
Hur har ni det idag då?

Jag har det väldigt bra, sitter just nu i mormors soffa och fikar. Mys på hög nivå :)

Har haft en skön dag, hängt med pappa i stan sen har vi passat min tjej och nu är vi här. Sen ikväll ska jag nog fixa naglar (om jag orkar) :)

Ha en fortsatt bra kväll, puuusss

Av Emma - 21 december 2012 21:44

Heeeej!
Idag har jag haft en kanondag.
Har myst med mamma hela dagen på väla. Handla alla julklappar och några till mig själv vilket jag fan förtjänar så som jag jobbat denna månad :) Köpte världens finaste kofta som jag är sååå nöööjd med.

Tack för en bra mysdag mammsen lilla <3

Av Emma - 20 december 2012 22:38

Hej på er!
Har precis bäddat ner mig i sängen och ska sova. Är fruktansvärt trött men nu är jag ledig enda till den sjunge Januari (kan inte använda siffrorna på luren för då stängs allt ner haha).

Imorgon ska jag iväg till väla med mamma, kommer blir riktigt mys :)

Men den största nyheten är väl att jag ska flytta!!! Helt galet vad allt har gått fort. Får nycklen nästa fredag och då är det ikea som gäller :)

Men godnatt på er, puuuussssssis

Av Emma - 18 december 2012 21:10

Den här dagen har varit galen!!
Berättar mer imorgon för nu måste jag sova
Gooodnattt

Av Emma - 17 december 2012 20:16

Hahaha härligt chilläge, undra om det är skönt i längden? :)

Av Emma - 17 december 2012 20:12

Perfekt cykelställ, eller? :)

Ovido - Quiz & Flashcards