Alla inlägg den 9 december 2012

Av Emma - 9 december 2012 20:25

Haaallååå!

Hur har ni det i snöyran?


Jag har det rätt okej ändå, missa träningen idag dock och det suger såklart lite. Kom halvvägs sen va det så mycket snö och driver på vägen att jag fick vända, hade aldrig kommit hem annars. Så istället för träning slängde jag mig på soffan och chilla lite, sen gick jag loss i mitt rum så nu är här fint :)


Ska strax åka till Jerre, har snyltat in mig där inatt. Eftersom att de stormat halva dagen så ringde jag och fråga om jag fick nanna där inatt, blir bättre och snabbare väg dit än här ifrån. Ska börja ploga 03 inatt så det blir inte många timmars sömn men jag är heltaggad för plogning haha :)


Ska strax köra så har inte tid med er längre ;)

ha en fortsatt bra söndag, puuusss


Min fina snagg jag hade en gång i tiden :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards