Alla inlägg den 8 december 2012

Av Emma - 8 december 2012 16:58

Just nu hänger jag med en vän, överraska med fina blommor. Har precis käkat och ska in och handla gottgott till ikväll, blir mys hela natten lång :)

Hoppas ni har en bra lördag :*

Av Emma - 8 december 2012 07:51

Godmorgon fina ni :)

Inatt har jag sovit så jäkla skönt, och vakna upp tidigt och bara ligga och mysa i sängen är så härligt. Var ute och såg det härliga vädret, jäkligt kallt och ännu mer snö som kommit. Vintern är som bäst när den är såhär. Jag älskar det, och det bästa är att snön lyser upp i mörkret så jag slipper vara rädd när det är mörkt :)

Vad händer idag då?! Jag själv vill nog ut och gå, trist att vara på ett gym idag när det är så härligt väder :) Sen inatt ska jag kolla vädret så det blir nog bara mys hemma ikväll :)

hopppas ni får en bra dag :*

Ovido - Quiz & Flashcards