Alla inlägg den 22 december 2015

Av Emma - 22 december 2015 19:13

Har haft en riktigt skön dag idag.
Va ute på promenaden imorse,sen när jag satt i lugnan ro och åt gröt så ringde lillebror och undra om vi ville hänga med och fika. Blev så glad att han ens ringde haha. Så bara in i duchen och snabbt iväg. Otroligt mysigt :) annars har jag städat och handlat. Nu ska jag ligga rak lång i soffan och ladda för en llåååång dag imorgon!

Först bär det av till center syd med Pontus, mamma och lillebror för att få tag på dom sista julklapparna. Sen hem och duscha och hoppa i andra kläder för att åka till Pontus familj och mysa. God mat och bingo, älskar den 23e. Laddar för den stora dagen liksom. Haha låter som om jag vore 5 år, men älskar verkligen julen vilket ni garanterat förstått vid detta laget haha!

Så nu säger jag Tack o hej :)

Min fina lillebror :)

Av Emma - 22 december 2015 09:17

På tal om något helt annat!
Har blivit moster igen, en tredje gång och till ännu en kille. Triss i pojkar, mina älskade hjärtegryn. Finaste killarna i världen, längtar enormt till att få träffa lilla Mio på fredag. Ja såklart att få träffa Neo och Tim med :D men Timpa träffar jag varje vecka, men dom andra två godingarna. Åh längtar så :))

Av Emma - 22 december 2015 09:02

Men tjaaaa! Fick så himla mycket kärlek för inlägget igår, underbara ni!

Skrev ett jättelångt inlägg men hela appen stängdes och inlägget försvann. Så lack!!
Handla iaf om julen haha! Men jag orkar inte skriva allt det igen, så ni får en liten del haha.

Angående julen så ska jag och Pontus fira hos båda våra familjer. För oss båda så är familjen enormt viktig och ingen av oss ville välja bort julafton för att kunna fira ihop så vi flänger mellan båda vilket inte gör mig något. Pontus har en väldigt fin familj och jag känner mig lika hemma där som hos min familj. Skulle aldrig låta honom välja bort sin familj på julen, skulle det behöva ske någon gång att någon av oss måste skippa julafton så ska det mysa och firas ordentligt dagen innan så att alla känner att man fått fira jul ihop fast på fel dag haha. Julen för mig är gemenskap, kärlek och glädje, otroligt viktigt! Är glad det löste sig på detta sätt så att vi kan få fira vår första jul tillsammans :)

Hade dessutom världens mysigaste kväll igår. Va hos mina favortittjejer och laga god middag och mös. Min brorsdotter och hennes mamma! Olivia fick öppna sina julklappar eftersom jag missar dom på julafton. Vi är hos Pontus föräldrar på förmiddagen och hos mina på eftermiddagen så dom hinner åka innan jag hinner dit. Hon fick spindelmannen handduk och spindelmannen väckarklocka. Helnöjd haha. Kuta rundor med klockan och ställde den hela tiden så tycker lite synd om Jerre när den lär ringa på lite mindre bra tiden under dygnets gång ;) haha!

Nä nu ska det ut och promeneras så jag kan få i mig frukosten :D

Ha det bra, vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards