Alla inlägg den 10 december 2015

Av Emma - 10 december 2015 21:15

.. tror jag :D

Satt och läste gamla inlägg och insåg att jag saknar att skriva för min egen skull, framförallt om träning. Vilket jag fortfarande håller på med!

Dock har jag lämnat fotbollen, gjorde jag i våras. Nu kör jag på med styrketräning och målet mot en stark kropp. Har lite "julledigt" i december med maten vilket är ganska korkat egentligen för alla vet att jag är så sjukt nojig med min vikt. Men försöker intala mig att det är okej. Jag tränar och kör på, bara maten som inte följs, men det är som sagt okej (eller jag jobbar på att intala mig det)

Tänkte iaf bara säga hej och uppdatera snabbt om läget så att alla hänger med igen :)

Har sett i mina senaste inlägg att "Pain is just weakness leaving your body " ska sitta på min kropp. Och vet ni, det gör den! Visar den i ett annat inlägg om jag kommer tillbaka ;)

Ha det bäst :*

Ovido - Quiz & Flashcards