Alla inlägg den 14 december 2015

Av Emma - 14 december 2015 18:42

Halloj I stugan!

Idag har jag haft en seg dag men ändå fått så otroligt mycket gjort på jobb!

Har byggt en sandlåda, har tatt bort mallar och avstängning från två bänkar som jag satte i fredags, bytt en strömdosa till några julklappspaket som lyser så fint i ett träd. Eller det lös inte men nu gör det ;) tänker aldrig klättra så högt på en stege i ett klent träd igen, väldigt svajigt i toppen haha! Sen har jag även hunnit kolla på två björkar som vält in i en villatomt som ska sågas upp imorgon är tanken! Och just det, har dessutom suttit på "utbildning" i 2,5 timme om vibrationer och buller.

Direkt efter jobb stack jag till mitt andra hem, gymmet. Där fick bröst/biceps och mage sig en rejäl omgång! Och nu har ris, biff och broccoli hamnat i magen. Nu tar jag soffläge och taggar för dom sista 4 dagarna :D



Ovido - Quiz & Flashcards