Alla inlägg den 4 april 2011

Av Emma - 4 april 2011 17:17

Jag har ont som fan i mitt finger. Jag hatar läkare, alla andra jävlar också. Jag skulle kolla upp mitt finger som varit svullet flera dagar nu, kommer till en sköterska som tittar på det säger att jag fått en infektion vilket jag själv fattar. Han ber mig gå till receptionen och betala sen vänta på en läkare. Fick vänta i 1 FUCKING JÄVLA TIMME OCH 20 MIN innan han kom. Sen sätter han knivspetsen i svullnaden, trycker för kung och fosterland, säger att jag får vänta och se om det blir bättre (kom bara blod inget var). Annars fick jag köpa antibiotika. Kunde inte sköterskan ha sagt det?! Nää istället fick jag betala 120 jävla kr och vänta sammanlagt i 1 timme och 50 minuter. Eslövs sjukvård suger stenhårt...


  Såhär såg det ut innan jag åkte dit, nu är det ÄNNU större och gör ont som faaan. :(

Ovido - Quiz & Flashcards