Alla inlägg den 9 april 2011

Av Emma - 9 april 2011 16:14

Kan ju börja med att berätta att jag vägde mig igår.

Har gått på LCHF i 5 dagar och har tappat 1,5 kg.

Vilket är en väldigt bra början enligt mig, jag blir lite mer peppad :D


Idag firar vi min systerson.

Han blir 8 år imorgon men eftersom min syster och hennes sambo är nere och åker imorgon så firas han idag :) Han fick ett stort vapen som man skjuter iväg massa grejer med, vilket var ett stort misstag HAHAH. så jävla dryg :p Sen fick han en fin tröja med som han har på sig idag :)


Imorse baka jag Oopsies så att min familj fick smaka samt att skulle vi bjuda på smörgåstårta och det är jag inte ett stort fan av så jag tog Oopsies och gjorde räkmacka istället, sjuuuukt gott :D


Till frukost idag år jag, tyrkisk youghurt, bär och linfrön, ost och skinkrullar, tomater och ett ägg (äter inte äggula) hähähäh.


 

Mina nya leggings har jag på mig idag som jag köpte igår på HM för 30 kr :D:D

 


Såhär ser mitt finger ut, har tappat skinnet nu sedan jag fick ut allt var. Är så jävla torr runt hela fingret med :(

 

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards