Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

DET SJUKASTE ..

Av Emma - 21 maj 2013 19:43

Hahahha det hände just en riktigt sjuk grej utanför mitt hem!

Mamma och jag chillar i soffan, hör en man som skriker utanför. Vi båda for upp ur soffan och ut på balkongen. Ser en polis som står med en hund som biter en man på marken samtidigt som att där kommer två poliser springandes från skogen. Och jag bara, vad fan händer? Varför låter dom hunden bita han hela tiden, vilka idioter. Sen tittar poliserna upp på oss och vi trycker oss till väggen så såger jag, tänk om dom såg oss. Nu blir vi kanske vittnen. Sen fortsätter vi babbla om allt tänkbart och jag får asont i magen och börja undra varför jag bor här, varför sånt händet här, varför bor jag vid en skog osv.

Sen när hunden släpper, då reser alla sig upp och börjar garva, tro fan det bara va en jävla övning hahah. Lättnaden kommer ju direkt så det va ju skönt men ändå haha. Detta tog max 5 min hann önska om att flytta här ifrån haha. Mamma och jag är verkligen bäst hahaha :)

Tack för hjälpen idag mamma :) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards