Alla inlägg den 31 januari 2016

Av Emma - 31 januari 2016 21:36

Tja!!

Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!!

Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma och pappa. Väldigt mysigt att få träffa familjen <3

När jag kom hem fixa jag ihop 14 matlådor så nu behöver jag inte laga mat nästa vecka, skööönt. Har tänkt att stryka lite kolhydrater i februari och se hur kroppen reagerar. Så till middagen på kvällen ska jag steka ett helt ägg samt 100 g äggvita till min kyckling och mina grönsaker. Hoppas på att tappa en del! Som jag säkert sagt är inte kroppen med mig alls. Jag tror jag har problem med sköldkörteln. Dom har tatt blodprov och de visar inget men vill att dom tar ultraljud och verkligen undersöker den så jag kan utesluta den. Är dödstrött jämt, orkeslös, tappar ingen vikt/ går upp bara jag ser en kaka, torr hud/hårbotten. Symptom som är samma om man har problem med sköldkörteln. Så ska ligga på och försöka få den undersökt. Orkar inte leva så som jag gör. Sover nästan all vaken tid, om inte så kämpar jag något så fruktansvärt med att hålla mig vaken under dagarna. Riktigt drygt!

Vill ju dessutom tappa fett och få fram definition på musklerna men det går verkligen inte. Tappar max 4 kg sen går jag upp igen eller ligger still helt och hållet oavsett hur clean jag är med kosten. Störigt för så som jag sliter just nu, och får inget för mödan. Det tär på mitt självförtroende och vilja att kriga på när jag inte får ut något av det. Håller på att kolla upp en annan grej som kanske påverkar men det får jag svar imorgon om. Men är så trött på detta. Kroppen orkar snart inte mer, och inte min vilja av stål heller. Är så less...

Nog om det!
Nu ska jag sova, slänger upp lite bilder från idag :)

Ovido - Quiz & Flashcards