Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Emma - 3 januari 2016 17:54

Idag hade vi en grej bokat och det va kalas för min brorson som blir 2 år idag! Skönt att inte ha mer planerat än så, men det va tillräckligt. Speciellt när man har en dryg storebror som ska hålla på och jävlas hela tiden. Min värk och han passar inte så bra ihop haha. Kul att se honom iaf, även Zeth som jag inte träffat på ett tag! Han fick en stor dinusarie och en lång orm. Blir gött att skrämmas med den. Hade jag hittat den i gräset hade jag dött!!! Min brorsdotter Olivia va ju även där, va pappas helg så jag fick ju träffa henne med <3

Nu har vi invigt Pontus julklapp, fritös utan olja! Super gott men kände inte att de va nån större skillnad på i ugnen dock. Haha!

Nu blir det ryggläge så jag orkar med 2 dagars jobb sen är det den sista ledigheten kvar. Var fan har tiden tagit vägen? Gick ju precis på ledighet....

Tänker inte göra mer än såhär resten av kvällen :D

Av Emma - 3 januari 2016 10:12

Godmorgon världen!

Igår hade jag ett sjukt träningspass, när jag väl börja undra jag vad jag syssla med. Körde ett pass med 400 repetitioner, på så kort tid som möjligt. Man bestämmer sig för en vikt per "gren" och kör alla 100 repetitioner på samma vikt.
100 st bänkpress
100 st militärpress
100 st dips (jag kan ju inte vanliga så gjorde på bänk)
100 st armhävningar (gjorde så många jag orka på tå resten på knä)

Roligt pass men dom där sista 40 armhävningarna ville jag bara gå och dö. Armar och bröstmuskler skakade som satan. Och idag, hur tror ni det är med mig haha. Har så satans ont i bröst, rygg, mage, axlar och revben . Och det är idag, vill inte ens vakna upp imorgon haha!

Har ni ingen idé på något pass eller vill köra något annat, testa det! Det lär kännas kan jag lova :)


Nu ska jag gå och fånga dagen, eller nått ;)

Ovido - Quiz & Flashcards