Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Emma - 18 januari 2016 20:59

Idag har jag och världens finste man varit tillsammans i 1,5 år. Det förtjänar ju trots allt ett blogginlägg ;)

Pontus, en finare person än du finns inte, är så glad att få hålla din hand och visa upp världen vilken tur jag haft. Tiden bara flyger förbi, men det gör inget för livet med dig vill jag aldrig ändra på. Jag är lyckligast med dig baby, älskar dig till månen och tillbaka <3

Av Emma - 18 januari 2016 20:53

Jaha det va ett tagsen :')

Allt rullar på som vanligt. Jobbet gick bra förra veckan, tufft att börja men det gick ändå. Kan säga att jag va glad när kl slog 16 i fredags. :)

Helgen gick i lugnets tecken. Träning i lördags vilket va ett riktigt bra pass sen mös jag hos min familj hela dagen. Åkte pulka med Neo, asså roligare unge får man fan leta efter. Skulle kunna hänga med honom varje dag och bara ha så himla roligt. Han förstår så himla bra och bara pratar på, älskade lilla liv. Snart blir du två år <3

Söndags kände jag mig inte alls på g så det blev en lugn söndag. Och känslan är i idag med, huvudvärk som går ner i ögonen och jätteförkyld. Vill ju träna på men blir vila imorgon med så får jag hoppas jag är bättre då. :)

Måste bara säga att vi har bokat London i sommar!! :D åker den 27 Augusti och är borta 7 dagar!! Så pepp alltså. Ska bli så himla kul! Första gången mamma lämnar Sverige för något annat än tyskland/polen/Danmark. Så kul!!! Pappa blir ju 50 den 23 augusti så den födelsedagen ska firas ordentligt :D ååååååhh

Slänger upp lite bilder, nu ska jag fortsätta heja på sverige ;D


Ovido - Quiz & Flashcards