Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Emma - 12 maj 2013 22:00

Letar ni efter en grym sportbh så rekommenderar jag verkligen från gina tricot. Sjuuukt jävla snygga och riktigt sköna. Köpte den på bilden idag, har en likadan fast annan färg. Så himla nöjd med dom, och dom kostar bara 149 kr vilket är sjuuukt billigt :) sen har jag mina älskade nya träningstights på mig, såå bäst. 399 kr på intersport. Vad är bättre än snygga träningskläder? Man blir ju sååå peppad på att träna om man har snygga kläder :)) haha

Av Emma - 12 maj 2013 18:36

Wöllaa.

Idag har jag fan varit hurtig igen, sjuukt nice. Va och köpte nya löpartights i förmiddags. Dom skönaste på länge. :) sen handla mamma och jag blommor som vi plantera. Sen klippte jag gräset igen, sen la vi barkmull i alla rabatter. Sen fick jag för mig att lillebror jag kunde cykla 1,3 mil (hoppades att han skulle säga nej) men han nappa såklart. Haha så vi hoppa på våra cyklar och cykla iväg. När vi va hemma en halvtimme senare så gick vi en pw på 25 min, sjukt skönt :)

Nu ligger jag i soffan och har precis ätit. Ska se klart mffs match sen köra hem:) hoppas er söndag varit lika bra som min :)

Av Emma - 12 maj 2013 10:10

Tjaaa.

När jag använde dessa shortsen förra året satt dessa väldigt tight runt midjan. Men kolla nu, blir man peppad eller vaad?!?! :)))

Ovido - Quiz & Flashcards