Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Emma - 11 maj 2013 21:24

Idag fyller en väldigt vacker ängel år, hoppas du haft en fin dag min fina. Vi är väldigt många som saknar dig här nere. Vi Älskar dig <3

Av Emma - 11 maj 2013 20:39

Hojsan.

Idag är jag arg, blir så irriterad. Tänker inte kommentera matchen, det blev 2-2 och det är riktigt jävla dåligt. PUNKT!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och unna mig godsaker för det förtjänar jag. Är nöjd med dagens vikt så det ska förstöras med dessa godsaker haha. Nejdå men ibland får man minsann unna sig något :) ska bara fortsätta kriga på, så kommer detta bli skitbra, hoppas att jag kommer ha en väldigt tränad kropp till vintern, aaasnice. Eller nä, jag hoppas inte. Jag Ska!

Det jag väger idag har jag inte vägt på minst 4 år, har gått ner 18-19 kg på två år. Det hade gått så mycket snabbare om jag bara fortsatt hela tiden men har gått in för det en månad sen struntat i det osv. Men nu är jag riktigt jävla bestämd och låter mig inte slippa undan någon träning vilket känns bra:)) så alla ni krigare där ute, fortsätt kämpa. Det ger er resultat så småningen om:))

Puusss

Av Emma - 11 maj 2013 09:47

Gooodmorgon!

Idag är det match och jag är taggad * tusen!! Håll tummarna att jag får stå:))

Men vet ni vad? Ni som känner mig vet att jag alltid går upp halv 7-7 när jag är ledig så idag ställde jag ingen klocka. Och vaknar NUU (eller ja, för tio min sen haha). . Nu blev det nästan stressigt till match haha, nej ska köra om en timme så det är lugnt :)

Känner mig så jäkla utvilad, så himla skönt när jag va igång exakt hela dagen igår:) Och det som är riktigt skönt är att Timpa och jag inte bråka en enda gång igår hahha :))

Nej nu får jag äta frulle och handla bananas sen köra till samlingen :) Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards