Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Emma - 10 maj 2013 22:41

Halllååå!

Imorse intala jag mig själv att jag skulle ha en lugn och skön dag men tji fick jag, och det rejält.

Börja tvätta kl 07 och va klar halv tio typ. Chilla lite i soffan. Bestämde mig för att skippa löpningen idag eftersom att det är match imorgon. Så tänkte ta en promenad, fick värsta iden att jag kunde gå till city gross (tar typ 35 min kanske) för skulle ändå handla lite fil och bönor. Ja det gick ju bra dit men att konka på den jävla påsen hem va inte ett dugg kul hahaha. Så jävla störd :) Sen lämna jag av det och gick vidare till Preem och handla glass till mig och en arbetskollega. Letade upp honom och krängde glass. Gick sen vidare till Colorama för att fråga om lite grejer åt pappa. Och sen gick jag hem. Va ute och vandra i ca 2,5 timme haha sjuuukt nice. (Men ganska stört).

Körde hem till mamma och pappa, skrubbade min kära bil. När det va gjort va det dags för att klippa gräset. Mitt i allt ville lillebror springa en runda. Så pausa klippandet och sprang en skön runda på 20-25 min. Sen fortsatte jag klippa gräset. Efter det planterade jag blommor till mamma. Sen ville Tim spela fotboll och det gjorde vi huuur länge som helst.

Nu ligger jag helt utslagen i soffan och ska duscha. Kommer sova så jävla gott inatt:)

Ja detta va ju min "lugna" dag :p

"Dela en coke med en kompis" här är jag och min polare Timpa, den finaste killen i världen :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards