Alla inlägg under juli 2012

Av Emma - 17 juli 2012 15:11

Tog mig till gymmet och körde på som fan. körde 2 minutersintervaller på alla fyra konditionsmaskiner, löpband, rodd, cykel och cross. körde 2 minuter på ena sen byta jag och gick direkt till nästa. la på max hela tiden i 30 min totalt. sen var jag helt slut, skönt :)

blir eventuellt ett pass medel ikväll :)

Har hoppat i min onepiece och gosat ner mig i sängen och tittar på just wright. den filmen är så otroligt bra. varje gång jag ser den mår jag så himla bra i kroppen. se den om ni får chans till det :)

pusssis

Av Emma - 17 juli 2012 09:53

Godmorgon på er.

snart dags att bege mig mot gymmet, och nu ska jag verkligen iväg med haha. har kollat på biggest loser så nu är det tid att bränna kalorier som aldrig förr (eller något, låter bra iaf hehe ..)

sen ikväll blir det ett medelpass på gymmet om jag inte åker till kiviks marknad, för då blir det laaaangos, mumsmums :)

Vi hörs senare, pussss

Langosen på eslövs marknad var så jäkla god :)

Av Emma - 16 juli 2012 21:17

.. Säga godnatt, pussssis

Av Emma - 16 juli 2012 20:23

Var på ikea igår och shoppa lite, det viktigaste var en ny byrå som jag fick plats med mycket grejer i samt kunde ha tvn på. sen en ny spegel var också viktigt och jag fann båda, är otroligt nöjd med.

det ända är att tvn ser så jävla liten ut, kolla på en 70 tum på netonnet igår med, den hade väl passat bra? haaha ;)

Ska fixa med tavlorna bakom tv med så dom syns sen :) pussis

Av Emma - 16 juli 2012 16:42

Blöööh är såå trött.
tog mig till gymmet, blev 30 min powerwalk i brant uppförsbacke, 10 min löpning och 10 min på crossen samt magövningar på pilatesbollen. helt okej för att inte ha någon lust alls.

har precis kastat mig i sängen, tänkte sova en timme för att sen bege mig mot gymmet igen och gå på springsteen passet :) blir nog bra om jag är pigg tills dess haha.

pusssis

SEG

Av Emma - 16 juli 2012 14:02

ja jag har ju såklart inte kommit iväg än (till gymmet då). Min kära kusin kom ut med fika så har tryckt i mig kakor istället haha. men ska snart åka hoppas jag, annars väntar jag till ikväll och kör springsteen passet :)

Är så jäkla trött idag, har ju semester denna vecka och har inte fått sova länge på fyra veckor. denna helgen är den första och har sovit så otroligt mycket vilket är sååå skönt :)

Vill till kiviks marknad och äta langos, någon som vill med.? :)

Av Emma - 16 juli 2012 11:36

Hehehe hejhej.
det var ett jävligt bra tagsen men skönt att inte behöva bry sig :) nu har äntligen bloggplatsens app kommit så nu blir det mycket enklare att kunna blogga när jag inte orkar starta datorn :)

Hoppas allt är bra med er alla.

nu ska jag iväg till gymmet, pusssis

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards