Alla inlägg under juli 2012

Av Emma - 28 juli 2012 23:23

Öööh, är så jäkla mätt, känns son att jag ätit hela dagen.

först fick vi en ubergod förrätt, räk något, var någon smördeg runt räkröran typ haha. sen fick vi något panerat kött med hasselbackspotatis, köttet var lite väl salt men dom hade så man kunde få kall beasås så det öste jag på, sjukt gott. sen var det glass och varma bär till efterrätt samt lite kakor och godis.

när vi var klara där så åkte vi hem till min faster och fortsatte firandet av min farmor. Massa tårta och godis blev det där, men allt har varit så otroligt gott :)

Har haft en otroligt trevlig dag och jag hoppas farmor också har haft det :)

Ligger i sängen nu och äter lakris, är sååå mätt men måste äta det ändå haha. är nog nöjdast på jorden över att dom har gjort gott och blandats lakris i lösviktsgodis :D mumsmums.

gooodnatt på er, pussssis

Av Emma - 28 juli 2012 12:54

Nu är vi påväg till hurva där vi ska äta goood mat :)

ha en bra lördag. pusssis

Av Emma - 28 juli 2012 12:09

Nu behöver jag er hjälp, ska på 70 årskalas men kan inte välja klänning, vilken tycker ni?

Av Emma - 27 juli 2012 21:25

Hejsan hej .
har precis tryckt i mig grillat, sååå himla gott :) pappa grillar bäst. och idag fick jag min efterlängtade grishals, namnam :)

En del av min släkt är här, vilket är mysigt och trevligt, träffas oftast när någon fyller år annars :)

Lär väl somna snart, är otroligt trött.
så säger godnatt till er nu, pusssis


Av Emma - 27 juli 2012 17:29

Sitter i min fina limegröna solstol och myser i solen. dricker läsk och äter ikeas kanelbullar, mumsmums.

är så himla nöjd med veckan, hann hela gräsrundan på 5 dagar och då har det ändå klyddat en del samt att jag inte stressat för fem öre :)

sen lackar jag på en person.
hatar att bli anklagad för något jag inte gjort, men lika gott åt dig ditt as :)



Av Emma - 27 juli 2012 12:16

Vädret är verkligen så otroligt härligt, sitter ute i solen och äter lunch :)

Dom som har semester denna veckan har verkligen prickat rätt :)

Av Emma - 27 juli 2012 06:50

Gooodmorgon :)
Strålande väder idag igen och det är fredag, vad mer kan man önska? :)

Blir glid med min klippare hela dagen så det blir en bra dag :)

Ha en bra fredag allihop :)

Av Emma - 26 juli 2012 23:01

Mitt jobb är verkligen bäst, älskar hur fint det blir efter att jag klippt (om man bortser från där det alltid är långt och blir massa gräsklipp efter) :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards