Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Emma - 17 juli 2012 19:58

Nu är det kväll från träningen, pyh.
var ett kämpig pass idag, efter det sprang av 10 min på bandet för att få ut det sista :)

nu ska jag hem och duscha och äta :)

Trött, sliten och svettig - så det ska va :)

Av Emma - 17 juli 2012 18:06

Snart dags för andra passet idag, medelpass. är så sjukt sliten och trött men bara att bita ihop :)

Blir seg av att ha semester, saknar min kära gräsklippare haha :)

Sliten och trött tjej..

Av Emma - 17 juli 2012 15:11

Tog mig till gymmet och körde på som fan. körde 2 minutersintervaller på alla fyra konditionsmaskiner, löpband, rodd, cykel och cross. körde 2 minuter på ena sen byta jag och gick direkt till nästa. la på max hela tiden i 30 min totalt. sen var jag helt slut, skönt :)

blir eventuellt ett pass medel ikväll :)

Har hoppat i min onepiece och gosat ner mig i sängen och tittar på just wright. den filmen är så otroligt bra. varje gång jag ser den mår jag så himla bra i kroppen. se den om ni får chans till det :)

pusssis

Av Emma - 17 juli 2012 09:53

Godmorgon på er.

snart dags att bege mig mot gymmet, och nu ska jag verkligen iväg med haha. har kollat på biggest loser så nu är det tid att bränna kalorier som aldrig förr (eller något, låter bra iaf hehe ..)

sen ikväll blir det ett medelpass på gymmet om jag inte åker till kiviks marknad, för då blir det laaaangos, mumsmums :)

Vi hörs senare, pussss

Langosen på eslövs marknad var så jäkla god :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards