Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Emma - 19 juli 2013 19:42

Det är sjukt vad träning och bra kost gör med ens kropp. Resultat är viktigt och man blir så jäävla peppad.

Jag har ett par byxor jag köpte i vintras när jag va i Stockholm med min syster och hennes man. När jag står i provhytten så är jag så nöjd med dom, men när jag ser fläsket välla ut på sidorna och att dom sitter så jävla hårt i midjan blir jag ledsen, inte ledsen som i tårar men ni fattar! Min syster frågar om en större storlek som såklart va slut. Jag funderar fram och tillbaka men bestämmer mig för att ta dom ändå. Jag menar, vem vilö köpa byxor för 600 kr när man älskar dom men inte sitter bra?

Jag använde dom endast en gång förra året, och då hade jag stora kläder på överkroppen för att man inte skulle se fläsket på sidorna. Och det va så jävla tragiskt!

Men nu, jisses. Nu är dom ju för stora i midjan. Och jag älskar dessa byxor för dom är så jävla snygga! Att vilja, slita och nå sina mål ger resultat mina vänner. Här har jag ännu ett bevis på att jag är på rätt väg :))

Mer pepp åt folket!

Ovido - Quiz & Flashcards