Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Emma - 13 juli 2013 07:25

Heeej på er denna strålande dag! :)

Idag ska jag till djurparken med mamma och Olivia. Ska baka pannkakor som vi ska fika på där. Vädret är redan underbart så älskar denna dagen redan :) Ska bli så himla roligt att bara ha en dag för oss själva.

Olivia har inte kunnat säga farmor innan, utan bara mamma, pappa, Tim/Pim, farfar och Emma. Men igår när jag ringde så svara Olivia. Så säger hon när jag frågar vad hon gör, jag e hos faarmooor! Haha jag smälte alltså, så himla söt och mamma är såå glad över det haha :) Jag vet själv hur det kändes när hon kunde säga Emma. Det söta är ju att hon inte försökt säga farmor, vissa börjar ju med gamor osv men här va det farmor direkt, stora tjejen <3

Så vi ska kolla på djuren och ha en underbar dag i sooolen :)) Ha en fin lördag!

Lika taggad idag som på träningen igår ;)

Ovido - Quiz & Flashcards