Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Emma - 15 juli 2013 18:39

Woopwop.
Löpningen gick bra imorse och nu har jag tatt min andra dusch för dagen. Blev ett grymt ben och ryggpass på gymmet. Älskar när allt sitter som det ska. Har fortfarande lite problem med balansen på knäböj men det blir bättre för varje gång så snart kan jag lägga på riktigt tungt :)

Såhär svettig va jag efteråt, loveit! <3

Av Emma - 15 juli 2013 05:32

Kl är 05:29 och jag ska ut och springa. Varför det undrar ni säkert? Jo, jag undrar fan detsamma. Det ska bli effektivt hade jag tänk, då kan jag träna två pass på vardagarna med och inte bara på helgen haha. Får se hur länge detta håller i sig ;) blir bara korta rundor på 15-20 min max i högt tempo. När jag kommer hem väntar macka med ägggg gootttt. Hejsvejs!

Trött och otaggad tjej...

Ovido - Quiz & Flashcards