Alla inlägg den 27 april 2014

Av Emma - 27 april 2014 09:14

Halloj!

Är så trött på att hela tiden få höra att jag kommer se ut som en man, inte vara kvinnlig osv pga mina mål med träningen. Men vad fan är kvinnligt undrar jag då? Man är kvinnlig oavsett om man är smal, lagom, fet, tjock eller har mycket muskler. Bara för att jag gör ett val om hur jag vill förändra min kropp så betyder inte det att jag är manlig. Vad fan är det att säga liksom? Är män kvinnliga om dom inte har extremt mycket muskler då? Nä inte för fem öre. Är trött på hur folk ser på kvinnor med muskler. Jag älskar kvinnor som vågar visa upp sina muskler, har mål och verkligen krigar all vaken tid för att nå sina resultat. Det är power i mina ögon!

Men att få höra heeeela tiden att man kommer se ut som en man om man fortästter träna och blablabla. Varför ska bara män få ha muskler? Åh blir så arg!

Nu ska jag till gymmet och fortsätta bygga på mina muskler. :)

Vägen till ett starkare och hälsosammare liv! :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards