Alla inlägg den 19 april 2014

Av Emma - 19 april 2014 22:15

Godkväll :)

Idag har jag haft en helt perfekt dag :)

Starta dagen med tvätt, sen drog jag till gymmet och körde slut på bröst och triceps. Efter det åkte jag till mamma och pappa där jag trimma en jäkla massa gräs, sen åt vi påskmat och hade det allmänt mys. Sen fick Molly komma ut för första gången, hon la och mös i solen med mig <3 sen så grilla vi massa gott ikväll, otroligt mysigt :)

Nu ligger jag i soffan och är så himla trött, hoppas på att Molly låter mig få sova lite längre imorgon. Hon har en vana att vilja gosa runt 3-4 tiden på morgonen sen vid 6 tiden härjar hon rundor i hela mitt hem haha. Kan ju iaf få sova till 8 för då kan jag dra till gymmet efter :D

Hoppas ni haft en bra dag :)

Av Emma - 19 april 2014 09:36

Som ni vet älskar jag resultat! Min rygg blir bara bättre och bättre!!! :D

Av Emma - 19 april 2014 09:00

Halloj i solen :)

Idag har jag träningsvärk som heter duga, igår fick mina ben och rumpa sig en rejäl omgång, härligt! Blir lika glad varje gång det inte är match på en hel helg för det är ända gången jag kan köra ben. Annars går det inte ihop med fotbollen :) så igår kötta jag på ordentligt :D

Nu så väntar jag på att tvätten ska bli klar sen är det dags för ett bröst och tricepspass, sååå taggad idag alltså :D skulle egentligen behöva ha en vilodag men det känns som att det blir tidigast på onsdag. Idag går jag in på min 13e dag utan vila och pass nr 17. Kanske inte så bra men min motivation är bättre än någonsin. Och på onsdag känns som en bra dag haha ;)

Nä nu ska hälla i mig en celsius sen hämta tvätten :) ha en fantastisk påsk :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards