Direktlänk till inlägg 1 februari 2014

SJÄLEN AV EN VÄN

Av Emma - 1 februari 2014 10:11

Älskar den här låten med Ken Ring när Titiyo sjunger :)
----------------------------------------

Du var hans vän å de var ett tag sen. 
Ni brukade prata varje dag. 
Nu sitter han i studion försöker göra låtar, men allt för ofta slutar dom i tårar. 
Han försöker vara stark när han går genom motvind, du känner honom väl du vet han går stort in. 
Han önskar du var här o kunde höra, kunde se. 
På var ända scen är de som om du var med. 
Och jag svär han tackar dig för alla era minnen.
Hoppas du e stolt när du ser Ken från himlen. 

Han tappa rätt mycket när du försvann.
Och rökte rätt mycket weed, men du vet, han är han.
Alla åkte dit för rånet o Johan han flippa. 
Å de fick på något sätt Hässelby att tystna.
Och nu längtar han tillbaks på den tid från sin hem ort.
Där ni växte upp bland betong, äkta förort. 
Och nu sitter han där i studion o skriver igen. 
Å jag tror du är där, in till själen av en vän.

Jag saknar dig, saknar dig min bror.
Jag sa, jag saknar dig mer än vad du tror. 
Vi syns på andra sidan.
Men tills dess kommer jag sakna dig, sakna dig min bror.

Du har en familj o fyra vackra barn. 
Och mycket har hänt sen ni satt där på gungan. 
När allt är tyst behöver han din styrka. 
Hoppas själen av dig kan få honom att lyfta. 
Låt honom flyga upp mot himmelens rike. 
Å möt honom igen på andra sidan livet. 
Och kanske i kväll att hans dröm också blir din. 
Och kanske i natt säger du godnatt Ken Ring. 

Jag saknar dig, saknar dig min bror.
Ja sa, jag saknar dig mer än vad du tror.
Vi ses på andra sidan.
Men tills dess kommer jag sakna dig, sakna dig min bror

 
 
Alvis

Alvis

1 februari 2014 10:54

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards