Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Emma - 15 augusti 2013 20:48

Men tjaaa!

Träningen går som på räls, dock har jag gett upp den tidiga löpningen. Det funka inte alls, va för trött. Dock så körs det två pass om dagen på helgen iaf, så ligger på 9 pass/vecka vilket duger:) kunde varit bättre men kan inte begära så mycket mer när jag har ett jobb och ett hem att sköta!

Gick på helg idag, sååå nice. Ledig tills tisdag morgon, looove it! Ikväll blev det bröst och triceps på gymmet,, riktigt gött. Imorgon ska jag vara på gymmet runt sju tiden för att kötta axlar och biceps (mina favoriter). Ääälskar militärpress alltså!

Sen går skutan mot varberg för en myshelg med familjen, och då får det bli löpning, promenader och bålträning:) (om jag inte lyssnar på sunken och tar lördagen som en helt ledig dag, för tydligen behöver man vila med) haha. Vi får väl se vad jag känner för :p

Nu ska jag fixa lite knäcke med äggvita samt skiva upp ett päron! Är så taggad för träning imorgon, längtar redan! Det är såhär det ska kännas när man brinner för något!!!

Goodnatt lovers!

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards