Direktlänk till inlägg 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR ALLA FINA MÄNNISKOR DÄR UTE

Av Emma - 31 december 2013 16:43

Hej på er!

Tänkte bara önska er alla ett gott nytt år. Hoppas ni får en trevlig och rolig kväll/natt och inte vaknar upp och mår allt för dåligt ;)

Alla pratar om nyårslöften, personligen tycker jag löften är lite överskattade. Vill man något så gör man det, då väntar man inte till nyårsafton för att lova sig själv det. Men det jag lovar mig själv är att ha ett ännu bättre år än vad jag har haft i år. 2014 kommer jag inte vara med människor som tar energi ifrån mig negativt utan vara med dom jag älskar mest och ger mig energi. Jag lovar mig själv även att ha ett ännu bättre träningsår, blir ännu starkare och bättre.

Så med det sätter jag punkt och tycker att ni alla borde ta er i kragen och börja träna (många lovar sig själv att bröja träna, men till skillnad från många andra så ge inte upp i februari utan fortsätt även när det är tungt, det ger dig så mycket mer). :)

Gott nytt år alla ni fina människor där ute, puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards