Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

UNDERBARASTE HELGEN PÅ LÄNGE!!

Av Emma - 17 oktober 2010 20:35

Jepp, nu är jag tillbaka igen.

Men det har väl varit skönt utan mitt gnäll?!

Men och andra sidan så tvingar jag ingen att läsa, hähä.

Sunken, ibland får man pausa ifrån datorn, haha ;)

Fast det gäller inte dig :p du måste ge mig ett inlägg varje dag,

annars är det något som inte stämmer i min vardag :) <3


Ja, min helg har iaf varit bäst :)


I fredags åkte jag till min kära. Vi åkte direkt till Bo Olsson. Där köpte jag ett nytt underställ för en 50 lapp, billigt och väldigt bra var det :) Vi köpte en ny matta, ett nytt dusckstycke eller vad det heter, som visar olika färger vid olika temperaturer haha :D :) Sen lite smått och gått. Vi åt kebab i bröd som vi tog med oss hem, sen när jag sovit en stund väckte Fredrik mig med att han gjort varm choklas, dukat fram smör och ost samt mjuka pepparkakor, tror dem heter något med skånska ... tjocka och mjuka. Mumma. Sen somna båda på soffan haha :D


På lördagen så byggde vi pussel helaförmiddagen innan vi gick ut och började röja i trädgården. Fredrik gick loss med motorsågen medans jag räfsa, drog bort grenar och mög. I veckan ska han fräsa och ta upp kantsten, sen till helgen ska vi sätta ner kantstenen längre in och så gräs. fast det blir nog till våren det sås :) Sen gick vi in igen och lagade mat, tacos :D Sen byggde vi pussel igen och jag gick och gjorde varma hallon och blåbär med glass till. Riktigt mumsigt. Sen kröp vi ner i soffan och somna där :)


Idag har vi bara föröskt göra så mycket på pusslet som möjligt men min kära får ta hand om resten. Jag tog tåget 12.10 från Ystad och sen drog pappa och jag till Södra Sandby och kolla på s.sandby när dem kvala till division 1, blev vinst med 1-0 grattis :D Hörde att HBK bara fick ett poäng med sig hem, oturligt. Hoppas dem vinner nästa helg :)


Nu ikväll så har jag varit hos farmor med mamma och pappa så nu ska jag kasta mig i sängen och sova. Kollar på parlamentet och sen börjar rallybrudar. Men vem fan vill kolla på film på tvn när det ändå bara är reklam man kollar på.


Hade velat lägga in bilder men det funkar inte såklart :(

det suger att inte kunna lägga upp bilder, fattar inte varför det ska klydda så jävligt.

 
 
Sara

Sara

18 oktober 2010 10:02

Ååh gud vilken mysig helg!! Jag har dragit på mig en förkylning till så jag gillar inte helgen alls ;)

http://pamittsatt.devote.se

Emma

18 oktober 2010 15:38

det var verkligen en mysig helg. usch det lät mindre kul :(

 
Sara

Sara

18 oktober 2010 21:02

Kul ju! Ja det är inte alls najs spec eftersom den förra förkylningen knappt försvunnit =( men fick en liten myshelg iaf =)

http://pamittsatt.devote.se

Emma

18 oktober 2010 21:20

usch lät inte alls spännande :(

 
Sara

Sara

20 oktober 2010 10:27

Nej totalt ospännande är det;) ingen träning alls denna veckan och får nog avstå thai idag med men imorron ska jag börja träna så smått igen =)

http://pamittsatt.devote.se

Emma

20 oktober 2010 13:26

Okej :D hoppas det känns bra imorgon då :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards